دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

هم‌زمان با ماه رمضان و فرا رسیدن سال نوی شمسی صادر شد؛

پیام رئیس دانشگاه هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن با ماه مبارک رمضان

پیام رئیس دانشگاه هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن با ماه مبارک رمضان

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

“یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محولالحول والاحوال، حول حالنا الی احسن‌الحال”

       دگرگونی شگرف طبیعت، فرصتی است برای اندیشیدن انسان به عظمت کبریایی و ابهت یزدانی، تا خویشتن خود را از نسیان و غفلت رهایی بخشد.

       بهار، نویدبخش تغییر، تحول و دگرگونی است. پایان یافتن زمستان و شکوفایی فصل رویش، جلوه‌ای زیبا از قدرت آفریدگار است و بر ماست تا قدر شکوه اعجازانگیز این طبیعت سحرانگیز را بدانیم و آمدن فصل لطافت و روشنی را به فرصتی برای دوستی و هم‌گرایی بدل کنیم. هم‌آوایی نوروز و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت رمضان، نویدی معنوی برای والاهمتان روزگار است.

       این‌جانب ضمن آرزوی تندرستی، بهار نوروز و بهار قرآنی که نشانه خلاقیت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، را به یکایک مردم ایران به‌ویژه همکاران شریف دانشگاه هرمزگان تبریک و تهنیت گفته، از زحمات ارزشمند اعضای هیات علمی و یاوران علمی دانشگاه در سالی که سپری شد قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از موفقیت و ایامی نیک برای اساتید، کارمندان، دانشجویان و خانواده‌های معزز آنان در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق تعالی مسالت می‌نمایم. با این امید که سال پیش رو، سالی پرخیر و برکت و سرشار از موفقیت برای تمامی شما عزیزان باشد.

 

مصطفی ظهیری نیا

رئیس دانشگاه هرمزگان

2
بازدید امروز: 9    بازدید کل: 776
captcha